Wednesday, April 6, 2011

SELAMAT HARI LAHIR ALONG

Assalamualaikum. Dah berminggu lamanya saya tidak mengemaskini blog ini. Bukan tiada aktiviti mahupun 'order' dari customer tetap, tetap atas masalah yang tidak dapat dielakkan saya terpaksa menolak pesanan-pesanan tersebut. Saya memohon jutaan maaf atas masalah yang memang tidak dapat saya elakkan ini.


Namun, pada minggu lepas, saya berkesempatan membuat sebiji kek karot berwalnut istimewa namun ringkas untuk insan istimewa, kak sulung saya. Along banyak berkorban demi membesarkan kami adik-beradik. Terimakasih along atas segala pengorbanan yang tidak terbayar dengan wang ringgit. Selamat Hari Lahir Along.


Resepi kek karot ini akan saya upload sedikit hari lagi.



Kek karot simple



Along tengah potong kek

No comments:

Post a Comment