Monday, December 5, 2011

HAPPY ENGAGEMENT

Catatan Sabtu, 3hb November 2011

"Mengapa ini harus terjadi
Ditengah kebahagiaan
Inginku rasakan lebih lama lagi
Hidup bersama denganmu...."

Hah!.. sekali sekala dengar lagu lama, menusuk giler.  Sambil membuat kerja-kerja menghias kek Puan Moon, deria telinga saya dihayun jauh lunak suara penyanyi veteren Indonesia, Emilia Contessa.  Tajuk lagu ni saya kurang pasti, tapi memang hanyutlah mendengarnya.  Tambahan menghias kek hantaran dengan bunga-bunga ros kecil berwarna merah jambu lembut, feeling habislah katanya.  
 Kek : Red Velvet
Filling : Cream Cheese
Frosting : Buttercream
Size : 9"
Lepas ni saya akan selalu tune ke radio Klasik Nasional.  Banyak lagu-lagu lama yang masih segar untuk didengar.  Rancangan Aku, Dia dan Lagu bakal menjadi kegemaran saya juga.  Seronok dengar coretan kenangan yang dihantar ke rancangan ini.  Ada yang lucu banyak juga yang sedih.

Kek yang siap diletak di dalam bekas lutsinar, akan dihias sendiri oleh Moon



Akhir kata, terima kasih kepada Puan Noor Mumtaz yang menempah kek ini untuk dihadiahkan kepada sahabatnya Cik Zura

No comments:

Post a Comment