Tuesday, January 22, 2013

OSEM DAN TAK OSEM


Salam

Harap semua sahabat-sahabat blogger dan silent reader (come onlah show yourself, nak juga kenal siapa pengunjung blog saya) semua sihat walafiat, dilimpahi rahmat ilahi.

Baru Selasa, dan terasa sangat stress dan alangkah baiknya kalau ada keajaiban berlaku.  Ada ke keajaiban tu?  Fikir perangai manusia yang mood swingnya macam perempuan mengandung sangat contribute kesakitan kepada kita dan sangat meletihkan. 

Sangat-sangat harap dapat lari dari situasi yang tak osem macam ni.




Jalan-jalan Face Book ternampak gambar anak buah, anak kepada kakak nombor 5 dapat penghargaan atas sumbangan dalam bidang sukan Tae-Kwon-Do UiTM.  Kak Ngah sangat hebat. Tahniah la Kak Ngah, ucu sangat-sangat happy baca berita ni.  Harap Muazpun jadi hebat macam Kak Ngah. 

Hebat bersukan, hebat dalam pelajaran.


Pinjam gambar jap.  Tak de copyright protectedkan.  Ini gambar Kak Ngah tengah beraksi dalam pertandingan apa entah dan kat mana entah.


Bilalah agaknya dapat tengok Muaz beraksi macam Kak Ngah.  

Alhamdulillah jumpa gambar yang OSEM ni counter semula perasaan yang tak OSEM disebabkan oleh situasi yang sangat-sangat tak OSEMnya.

Sambil berdoa agar keajaiban berlaku dalam staff performance appraisal tahun ini, saya ucapkan selamat menyambut Maulidur Rasul dan berharap (banyaknya harapan..)....


 dapat beli kamera samsung yang OSEM ni..

Tata!

No comments:

Post a Comment