Wednesday, May 9, 2012

ASSALAMUALAIKUM W.B

Assalamualaikum w.b. 

Lama sangat tak blogwalking.  Lama jugak tak update blog.  Hari ni waktu lunch hour sempat blogwalking.  Saya jalan ke blog Pak Ngah (Pegawai Kerajaan yang banyak pengalaman bekerja di luar negara), Kak Cik Hajar (Orang Kuat WBC, sahabat lama), Cikgu Mas (x-teacher anak saya di Smart Reader Kids Bukit Rahman Putra) dan ada beberapa blog kek dan kapkek (kawan-kawan masa kursus kat INSKEN), ada yang bisnes makin maju dan maju juga menambah ahli keluarga.  Blog Pak Ngah baru first time saya jengah.  Banyak memori dia kongsikan dan saya suka baca.  Blog kawan-kawan niaga kek online jugak banyak pembaharuan.  Pendekata saya seronok tengahari ini.

Sebenarnya saya pun ada benda nak kongsi.  Tapi macam biasa alasannya BELUM SEMPAT.  Tapi insyaAllah saya akan SEMPAT kan dalam masa terdekat ini. 

Bukan update kek, sebab kedai saya yang tak sebegininya ini belum boleh saya bukak.  Maaf lah kepada pelanggan.  Masih ada pelanggan ke? 

Jumpa lagi...

1 comment:

  1. terima kasih kerana sudi baca entri lama dan juga follow blog saya.

    ReplyDelete