Sunday, May 13, 2012

GILA CERITA PHILIPINES PETANG-PETANG

Assalamualaikum...

Dah malam 11:45 pm, 12hb Mei 2012, tapi rasa macam nak syer je cerita ni. Walaupun jenuh nak upload gambar dari windows phone saya (sebab tak reti)... gigih jugak nak syer...

Rasanya ramai yang suka tengok cerita ni.. atau suka tengok DIA ni... lihat gambar..


Jujurnya saya tak tau macamana boleh stuck dengan cerita ENDLESS LOVE ni.. bukan DIA ye.. Saya dapat tahu ramai anak-anak dara, malah mak-mak orang pun jatuh cinta dengan DIA ni...

Sebab saya kerja stesen tv dapat lah curi-curi tengok (jangan tiru aksi saya.. tak baik).  Saya suka ceritanya, dan saya suka pelakon-pelakonnya.. kacak dan jelita.  At least dapatlah lari dari tengok muka-muka yang itu yang itu juga dalam drama kitakan.  Bukan tak sokong industri hiburan tanahair... tapi ingin nak tengok yang lain. Tu je..

Nota :  teringat lagak Ally Iskandar meniru aksi saya melopong menonton sinetron indonesia... hehe... kelakar..tapi tu lama dulu.. masa dia bujang terlajak ... ooopssss... buang trang tang tang.. 

Satu hari masa tengah jeling-jeling tv tengok drama ni, penerbit Wanita Hari Ini cakap kuat-kuat (sebab dia jauh), DIA nak datang..... tamu dalam WHI.  Terbeliak mata saya, kalau Aaron Aziz datang tu ari tak excited sebab dia boleh datang dan datang lagi.  Tapi, kalau DING DONG DANTES datang, kena grap opportunity ini.

Sebagai rekod (saya ajuk style Mazidul Akmal Sidik)... Encik Dantes pernah membintangi beberapa drama meletup yang ditayang di Malaysia seperti STAIRWAYS TO HEAVEN dan MARIMAR..

MR DANTES

Hari dia datang, mak datok.. berbondong-bondong warga office saya bekejar nak bergambar dengan dia.. terlalu ramai yang tak bekerja hari tu gara-gara DING DONG. Habislah peluang saya.  Tapi tak pe...  Malas lah saya nak kejar-kejar ni.. maka.. saya tetap bekerja seperti biasa. 

Orang kata rezeki dan kalau dah 'jodoh' nak jumpa... takkan ke mana kan.... lihat bawah....


Walau saya tak sejelita girlfriend si DING DONG, Marian Revera, tetapi wajah wanita Melayu tetap ayu (haha.. perasan).  Aduh!... teruk betul gambar saya ni.. macam wanita mengandung 5 bulan.. sesuatu harus dilakukan..

Nota : saya tak tau menau tangan dia atas bahu saya ye.  lepas snap dan preview gambar baru perasan.  ishhh... tak baik tu..



No comments:

Post a Comment